دبیرخانه هیأت ممیزه
دبیرخانه هیأت ممیزه دانشگاه:
این دبیرخانه در مدیریت منابع انسانی و امور رفاهی مستقر بوده و امور محوله به شرح ذیل را بر عهده دارد:
1- دریافت مدارک تبدیل وضعیت وارتقاء اساتید وآماده سازی آنها جهت بررسی درکمیسیونهای تخصصی هیات ممیزه
2- برگزاری و تشکیل جلسات کمیسیونهای تخصصی هفتگانه هیات ممیزه
3- اعاده پرونده های تبدیل وضعیت ویا ارتقاء درصورت نقص و یا عدم تصویب درکمیسیونها به دانشکده، پردیس و یا واحد مربوطه
4- آماده نمودن پرونده های ارتقاء (درصورت تصویب درکمیسیونها) جهت بررسی درشورای هیات ممیزه دانشگاه
5- ارسال پرونده های تبدیل وضعیت درصورت تصویب (به رسمی آزمایشی و رسمی قطعی) به هیات اجرائی جذب دانشگاه
6- تنظیم صورجلسات و دستور جلسات هیأت ممیزه